Bedenktijd/retour

Mocht je, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn en je webshop bestelling willen retourneren dan heb je het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Deze 14 dagen gaan in op de dag nadat je het product van ons hebt ontvangen. Laat ons binnen deze 14 dagen weten dat je van de koop afziet door een mail te sturen naar info@cottonandcoffee.nl. Stuur ons altijd eerst een mail en stuur niet zomaar je retour terug, dan kunnen we je retour niet verwerken. Na het doorgeven van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen naar onderstaand adres, je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten retour. Stuur je retour naar:

Cotton & Coffee
Boekholtstraat 9
6981 CV Doesburg

De verzendkosten voor de retour (ca. €7,25 per pakket) zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gekozen vervoerder.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op: mochten wij constateren dat kleding niet enkel alleen gepast is maar ook gedragen is, dan hebben wij het recht om de retour gestuurde kleding te weigeren. Je ontvangt in dit geval geen geld retour maar ontvangt het artikel retour. Een kledingstuk mag alleen worden geretourneerd in een staat waarin wij het product kunnen verkopen aan een andere klant. 

Let op: voor items gekocht in de sale geldt dat je het aankoopbedrag van ons retour ontvangt in de vorm van een (e-)giftcard.

Je kunt je bestelling ook kosteloos retourneren in onze winkel binnen 14 dagen na aankoop.

Product ruilen?

Wilt je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@cottonandcoffee.nl. De kosten voor het terugzenden van het product zijn voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.